سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

دستگاه جوجه کشی خانگی ، راهکاری جدید برای کسب درآمد

دستگاه جوجه کشی خانگی

در این مقاله قصد داریم شما را با یک روش کسب درآمد جدید با هزینه راه اندازی اندک آشنا کنیم. ساخت یا خریداری دستگاه جوجه کشی خانگی می تواند یک منبع درآمد پایدار، آسان و با هزینه ی راه اندازی اندک برای شما باشد.

جوجه کشی پرندگان، یکی از روش های درآمد زایی است، که به تازگی محبوبیت بسیاری در میان ایرانیان داشته است. این روش به ویژه برای افرادی که به دنبال یک حرفه دوم برای درآمد زایی هستند، ویژگی های منحصر به فردی دارد.

کسب و کار جوجه کشی به ویژه در مراحل مقدماتی، چه دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت خریداری و استفاده کرده باشید و یا این که حتی خودتان با ساده ترین وسایل ممکن، یک دستگاه جوجه کشی ساخته باشید؛ ویژگی هایی دارد که در کمتر کسب و کاری به چشم می آید. برخی از ویژگی های راه اندازی کسب و کار جوجه کشی در منزل عبارتند از :

۱- با بهره مندی از دستگاه جوجه کشی خانگی در مدت کوتاهی می توانید درآمد زایی خود را آغاز کنید و این دوران شاید کمتر از دو ماه باشد.

۲- برای راه اندازی کسب و کار جوجه کشی ، دغدغه ی دستگاه جوجه کشی را نخواهید داشت. اگر بودجه ی شما محدود است و حتی به قدری نیست که بتوانید یک دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت خریداری کنید، می توانید با روش هایی آسان و بسیار کم هزینه، خودتان اقدام به ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی کنید.

۳- جوجه کشی از معدود کسب و کارهایی است که به سرعت نتایج و درآمد آن را تجربه خواهید کرد. بسیاری از کارگاه ها و تولیدی های بزرگ جوجه کشی، در شروع کسب و کارشان از همین دستگاه های ارزان قیمت جوجه کشی استفاده کرده اند. پس برای این کسب و کار، تنها کمی تلاش و آشنایی اولیه با روش های جوجه کشی کافی است.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی ، همان گونه که از نامشان بر می آید، ارزان قیمت ترین و بهترین گزینه برای شروع کسب و کار جوجه کشی در منزل است. به وسیله ی ماشین جوجه کشی خانگی می توانید پیش از هر چیز و به ویژه قبل از سرمایه گذاری بیشتر بر روی این کسب و کار، با اصول و نتایج آن آشنا گردید. دستگاه های جوجه کشی خانگی در ابعاد کوچکی طراحی شده تا بتوانید از آنها در حداقل فضای ممکن نیز استفاده کنید.

 

ماشین جوجه کشی خانگی

قیمت دستگاه جوجه کشی

قیمت دستگاه های جوجه کشی از گونه های خانگی تا صنعتی، بسیار متغیر است. تفاوت قیمت این دستگاه ها در ظرفیت و حجم جوجه کشی و همچنین تکنولوژی ها و نحوه ساخت آنها، متفاوت خواهد بود. دستگاه های جوجه کشی در ابعاد متعددی تولید شده که برخی از آنها از گنجایش چند ده عددی تا هزاران عددی، با قیمت های مختلف عرضه می گردند. پس با توجه به حجم کارتان و همچنین بودجه ی در نظر گرفته شده برای راه اندازی این کسب و کار، می توانید در انواع موجود جستجو کرده و بهترین دستگاه جوجه کشی را با توجه به شرایط و نیاز خود تهیه کنید. البته اگر بودجه ی شما برای خریداری حداقل دستگاه های جوجه کشی نیز کافی نیست و یا این که برای شروع کسب و کارتان، قیمت دستگاه جوجه کشی مناسب کمی زیاد است، می توانید خودتان در منزل، یکی از این دستگاه ها را در کمتر از چند ساعت بسازید.

ساخت دستگاه جوجه کشی

فرآیند و عملکرد دستگاه های جوجه کشی در تمامی مدل ها و انواع آن، یکسان است. به بیان ساده تر هر دستگاه جوجه کشی با هر تکنولوژی ساده و یا پیشرفته ای که تولید شده باشد، تنها و تنها یک مسئولیت دارد. این مسئولیت، فراهم کردن شرایط طبیعی نگهداری تخم ها تا لحظه ی خروج جوجه ها توسط پرنده ی مادر است. هر چه دستگاه در شبیه سازی این فرآیند بهتر و طبیعی تر عمل کند، درصد هَچ و میزان جوجه های از تخم درآمده ی سالم، بیشتر خواهد بود. پس فارغ از دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته، شما می توانید حتی به وسیله ی چند جعبه مقوایی یا یونولیتی به همراه یک لامپ و سر یپچ معمولی، اقدام به ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی نمایید.

تنها مسئولیت شما در هنگام ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی ، ساخت دستگاهی است که بتواند در مدت نگهداری تخم ها، دما و رطوبت کافی را تولید نماید. پس شما حداقل به یک دما سنج و رطوبت سنج نیاز خواهید داشت. در دستگاه های جوجه کشی خانگی ساده و پیش پا افتاده، مسئولیت تولید گرما بر عهده ی لامپ بوده و یک کاسه ی آب می تواند رطوبت کافی را در محفظه ی دستگاه، ایجاد نماید.

دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت

ساخت دستگاه جوجه کشی در منزل شاید کمتر از ۱۰۰ هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد. به افرادی که برای شروع این کسب و کار سودمند و آسان بودجه ی کافی ندارند و یا تا به امروز هیچ تجربه ای برای شروع این کسب و کار نداشته اند، توصیه می کنیم در آغاز کار، می توانند خودشان یک دستگاه جوجه کشی خانگی بسازند تا با کمترین هزینه ی ممکن، مرحله ی آزمون و خطا را پشت سر بگذارند.

کسب و کار جوجه کشی در منزل، نسبت به بسیاری کسب و کارهای دیگر، درآمد مناسب و دردسرهای کمتری دارد. برای شروع تنها کافی است کمی در رابطه با فرآیندهای این کسب و کار تحقیق کرده و همچنین از اصول جوجه کشی در رابطه با پرندگان مختلف، اطلاعات پایه را کسب نمایید. از شکست در این مسیر نترسید زیرا همان گونه که گفتیم، بسیاری از کارگاه ها و کارخانه های معتبر جوجه کشی امروزی نیز کسب و کار خود را از نقطه ای آغاز کرده اند که، اکنون شما در آن قرار دارید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 16, میانگین امتیاز: 4,44 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.